środa, 25 lipca 2012

Howrse Cup - Zarejestruj się

Zagraj na Howrse Cup
Zarejestruj się w Howrse Cup - kliknij tutaj

To idealna okazja, aby poczuć ducha sportowej rywalizacji i świętować rozpoczęcie Olimpiady!

Możliwości oferowane przez Howrse Cup:
Wyzwania
Rzuć wyzwanie pozostałym graczom, by zdobyć diamenty lub ukraść ich skarb. W wyzwaniach im więcej wygrasz, tym wyższe miejsce w rankingu. Pamiętaj, by liczyć się z konsekwencjami wyzwania kogoś silniejszego od ciebie!

W wyzwaniu każdy gracz musi zarejstrować po 2 konie w zawodach każdego rodzaju Możesz prosić innych graczy o wsparcie, gdy ktoś rzuca Ci wyzwanie Gracz z najlepszymi wynikami wygrywa wyzwanie oraz diamenty ze stawki. Możesz wybrać ilość energii, jaką zużyje Twój koń w trakcie wyzwania (im więcej energii użyje, tym większe będą jego osiągi)

Skarby
Skarby są rzadkimi przedmiotami, które możesz wygrać w Grand Prix. Zapewniają ci nadzwyczajną przewagę. Uważaj jednak, mogą zostać skradzione, jeśli przegrasz zbyt wiele wyzwań!

Skarby zapewniają znaczącą przewagę w grze
Skarb bogactwa: Generuje 10 000 Equus dziennie
Skarb zawodów: Daje +15 premii do ujeżdżenia, wytrzymałości oraz prędkości na czas trwania zawodów
Skarb sprzedaży: Podwaja możliwości zakupu koni
Skarb oźrebienia: Zmniejsza koszt reprodukcji o 10%
Skarb nocy: Zmniejsza ilość snu wymaganego przez konie gracza o 1 godzinę
Skarb mistrzostw: Sprawia, iż drużyna gracza posiadającego ten skarb dostaje się automatycznie do Mistrzostw Świata
Możesz ukraść skarb innego gracza, jeśli jego drużyna wygra trzy wyzwania z rzędu przy pomocy boskich koni (zakładając, że któryś z jej członków nie zostanie w międzyczasie pokonany przez innego gracza)
Tylko gracze posiadający skarb mogą czerpać z niego korzyści, skarbów nie można łączyć

Drużyna
Dołączenie do drużyny jest kluczowe dla uczestnictwa w mistrzostwach i wygrania Howrse Cup. Wybieraj członków swojej drużyny rozważnie, bo to z nimi będziesz starał się zajść jak najdalej. Im więcej diamentów twoja drużyna posiada, tym silniejszy jesteś!

Każda drużyna może posiadać do 15 członków
Możesz sprawdzić, który z członków Twojej drużyny jest zalogowany w danym momencie
Drużynę możesz opuścić w dowolnym momencie i dołączyć do innej.
Każda drużyna ma swoje forum
Liczba diamentów w drużynie jest sumą wszystkich diamentów posiadanych przez poszczególnych członków drużyny.

Mistrzostwa
Aby wziąć udział w mistrzostwach i walczyć o wygranie Howrse Cup, twoja drużyna musi znaleźć się wśród najlepszych. Drużyna posiadająca Skarb Mistrzostw automatycznie zostaje zakwalifikowana, pozostałe zakwalifikowane drużyny to te posiadające najwięcej diamentów!

25 drużyn zakwalifikuje się do mistrzostw świata:
Priorytet mają drużyny posiadające skarb pucharu
Pozostałe wypełniają drużyny posiadające najwięcej diamentów.
W mistrzostwach każda drużyna spotyka 24 inne zakwalifikowane drużyny dwukrotnie w ciągu meczu.
Mecze są rozgrywane tak jak wyzwania, poprzez pięć pojedynków między czterema zawodnikami (po dwóch na drużynę)
Danego konia można zarejestrować do meczu co pięć dni
Drużyna znajdująca się na pierwszym miejscu w momencie, gdy skończą się mistrzostwa, zostaje zwycięzcą!

Upominki
Odkryj upominki, które możesz wygrać, zależnie od miejsca zajętego przez twoją drużynę w rankingu mistrzostw.

Gracz z drużyny, która wygra Howrse Cup , otrzyma 100 kuponów oraz nowego, ekskluzywnego boskiego konia, którego będzie mógł przypisać do wybranej przez siebie wersji Howrse.
Gracze, którzy wzięli udział w mistrzostwach, otrzymają 10 kuponów i 1 falabellę Oczywiście wszyscy uczestnicy będą mogli pochwalić się swoim udziałem w Howrse Cup na swoim profilu z wersji klasycznej!

Co odróżnia Howrse Cup od wersji klasycznej?
Gospodarstwo hodowlane
Konie starzeją się o 4 miesiące co 4 miesiące
Przejażdżki nie istnieją
Trening zawsze trwa 3 godziny
Uczestnictwo w Grand Prix jest darmowe
Udział w Grand Prix zużywa 85% energii.
Nie ma zawodów dla początkujących i boskich koni
W zawodach możesz wygrać diamenty.
Musisz przeczekać następującą liczbę miesięcy: 12 między pokryciami dla tego samego konia
Potencjał genetyczny źrebaka wzrasta tylko jeśli jego matka została pokryta ponad 24 godziny po swoich narodzinach.
Oźrebienie kosztuje, a cena rośnie z każdym kolejnym
Konie można położyć spać za pomocą jednego kliknięcia działającego jak odpowiednik umieszczenia ich na łące przy 15°C
Po tym jak położysz konia spać, obudzi się sam i automatycznie zestarzeje 6 godzin później
Koszt energii oraz mieszanek kalorycznych jest odjemowany od twoich zapasów w momencie użycia.
Konie już nie wytwarzają łajna
Niektóre dane są teraz osobiste (genetyka, umiejętności...) lub widoczne tylko dla członków tej samej drużyny.
Napojenie Twojego konia dodaje mu 8% energii
Nie możesz już karmić koni rzepami, ani ich głaskać
Nie możesz już karmić źrebaka mlekiem
Konie powyżej 25ego roku życia nie tracą umiejętności
Konie zaczynają tracić zdrowie w wieku 30
Kiedy głaszczesz konia w Schronisku, zarabiasz tylko Equus.


Jednorożce
Szansa reprodukcji Jednorożców wynosi 40%
Jednorożce zwiększają liczbę diamentów, jakie można wygrać w zawodach, proporcjonalnie do ich umiejętności.
Jednorożce zapewniają premię koniom, które biorą udział w tych samych zawodach, co one (premia dochodząca do 4% umiejętności jednorożca, przydzielana wszystkim koniom niejednorożcom do każdej umiejętności). Jednorożec posiadający 1.000 punktów umiejętności zapewni 40 punktów premii do każdej umiejętności każdego wystawionego konia.
Za każdym razem gdy biorą udział w wyzwaniu, jednorożce tracą 10% swoich umiejętności.

Sprzedaże
Sprzedaże są dostępne dla graczy posiadających co najmniej 10 koni Potrzebujesz Konta Jednorożca, by sprzedawać konie za kupony Każdy gracz może wykonać 1 transakcję tygodniowo. Gracze mogą wykonać 5 za pomocą Konta Jednorożca

Premia
Konto Pegaza zostało zastąpione przez Konto Jednorożca posiadające o wiele więcej zalet
Nie możesz kupić więcej niż 100 kuponów w ciągu 7 dni, w ten sposób balans rozgrywki zostanie zachowany.
Wiele przedmiotów jest już niedostępnych (Woda Młodości, Strzała Artemisa, Róg Obfitości, Zestaw Harmonii, Kamień Filozoficzny, Zwój Plutona, Lira Apolla, Fortuna Krezusa, Źrebie Gai, Klucz Biznesowy, Róg Zasobności, Strach na wróble) Wiele przedmiotów jest teraz tańszych (Zestaw Nyks, Zestaw Hery, Zestaw Posejdona, Zestaw Chmurek)
Chmurka odmładza konia o 8 miesięcy
Konie, które umierają po 35 roku życia, zapewniają 1 kupon (do limitu 1 kuponu dziennie)
Nie możesz kupić kuponów za pomocą Equus
W sklepie nie możesz kupić premii dla koni
Diamentów nie można użyć zamiast kuponów.


Ośrodek jeździecki
Możesz posiadać 8 łąk pod uprawę zbóż jednocześnie
Niektóre informacje są teraz prywatne (zakwaterowane konie, zapas Equus itd.)
Kowal i rymarz nie dostarczają już ekwipunku do ośrodka jeździeckiego.
Stworzenie ośrodka jeździeckiego nie jest zależne od stażu.
Mała szklarnia jest teraz dostępna po stałej cenie 10.000 Equus i jest niedostępna na rynku specjalnym.
Plony starczą na okres o 1 dzień krótszy niż w klasycznej wersji: marchew, pszenica, jęczmień, owie, rzepa oraz nasiona lnu.
Ośrodek jeździecki nie może pomieścić więcej niż 100 boksów
Nie ma dziennego limitu zakupu boksów zależnego od stażu
Na specjalnym rynku duże łąki, boksy i prysznice są sprzedawane za 1 kupon za 3 sztuki

Gracz
Brak wytycznych
Nie można wymieniać przedmiotów
Katalog gospodarstw hodowlanych jest niedostępny
Rankingi są aktualizowane co 5 minut
Nie ma spersonalizowanych UFO na profilu gracza
Urodziny już nie są widoczne
Dołącz do gry Zarejestruj się w Howrse Cup - kliknij tutaj nie potrzeba/bez beta kod.

wtorek, 24 lipca 2012

Boks vs prysznic

Podnoszenie prestiżu ośrodka, najlepszym pierwszym krokiem jest poprzez zakup dużych boksów DH
prysznice w późniejszym etapie, pewnie zapytasz dlaczego tak, a nie odwrotnie? Dlatego że boks wpływa bardziej znacząco na ośrodek niż prysznic który jest tylko dodatkiem. Jednak zapotrzebowanie na niego jest też dość spore.

czwartek, 19 lipca 2012

Howrse Cup

24-go lipca 2012 oficjalnie startuje gra Howrse Cup
To idealna okazja, aby poczuć ducha sportowej rywalizacji i świętować rozpoczęcie Olimpiady!
Zobacz Howrse Cup
Howrse Cup jest nową, lepszą wersją gry polegającą głównie na trenowaniu koni i wygrywaniu zawodów.

Ile czasu trwa pora roku w howrse?

W howrse pory roku trwają tydzień. Jesień zaczyna się 1go dnia każdego prawdziwego miesiąca, 8ego dnia miesiąca zaczyna się zima, 15ego nadchodzi wiosna, a 22ego lato. Lato trwa do końca miesiąca, a z początkiem kolejnego miesiąca cykl zaczyna się od nowa.
Reasumując: Tydzień każda.

sobota, 14 lipca 2012

Porady howrse

howrse - Porady - to strona na której znajdziesz różne porady dotyczące lepszego grania w grę internetową o koniach jaką jest howrse.

Staramy się codziennie lub co jakiś czas dodawać jakiś wpis, który będzie pomocny Tobie w grze :)
Jednak sporo już zostało napisane także zapraszam do przeglądania zawartości tej strony, jesteśmy ludźmi także wszystko chyba zostało już opisane dość dobrze. Jednak zapraszam do częstego odwiedzania howrse - Porady 

środa, 11 lipca 2012

Zdrowie konia

Czasami nasz koń nie ma zdrowia na 100% i tutaj nie ma powodów do zmartwień. Twój koń bez Kamienia Filozoficznego mając, np. 94% zdrowia przeżyje :). Mógł nie przespać 10 godzin lub nie położyłeś/aś go spać - to było przyczyną. W takich przypadkach, aby podnieść zdrowie należy/można: wysłać konia na łąkę lub dać mu rzepkę. Odrobina treningu też mu nie zaszkodzi, a podniesie zdrowie. W innych przypadkach kiedy Twój koń ma powyżej 25 roku życia spadające zdrowie jest normalne. Koń, że tak powiem "powoli" umiera. Dziennie traci około 2% zdrowia. Nie pomoże tutaj ani łąka, ani rzepka czy trening. Nie martw się. Twój rumak spokojnie dożyje do 30-stki. Jednak jeżeli będziesz miał obawy, że nie dożyje możesz dać mu Czarną Orchideę (roślina która podnosi zdrowie do 100% naszemu koniowi) kiedy będzie miał około 20%. Bo wcześniej to tylko zmarnujemy CO.

wtorek, 10 lipca 2012

Boksy

Boksy w ośrodku jeździeckim ulegają zużyciu, gdy zużycie przekroczy 75% jest możliwość zlecenia naprawy boksu za 200equus.
Jednak staraj się w swoim ośrodku wykorzystać je optymalnie do 92~95%zużycia i dopiero wtedy je naprawiaj, bo wtedy zaoszczędzisz wydawane equus, a 20% więcej zużycia przy dłuższym okresie gry będzie widoczne :), bo już przy 3eciej naprawie w 75%zużycia boksu, tracimy już 3x20%=~60% a to prawie cały boks
Oszczędność/zarobek w tym przypadku 3x200=~600equus

poniedziałek, 9 lipca 2012

Czas trwania pory roku w howrse

Zebrane plony zwiększają zasoby finansowe ośrodka jeździeckiego, ale jak wiadomo niektóre nasiona siać można o określonej porze roku.
W zimę nic nie urośnie, chyba że posiadamy szklarnię.
Jednak trzeba pamiętać że najlepiej stosować należy nawóz naturalny, bo skraca on czas wzrostu i dojrzewania plonów o 3 dni.
W zimę można łąki dać w odłogi, by wzrosła jej wartość żyzności.
W takim razie: Ile czasu trwa pora roku w howrse?
W howrse pory roku trwają tydzień. Jesień zaczyna się 1go dnia każdego prawdziwego miesiąca, 8ego dnia miesiąca zaczyna się zima, 15ego nadchodzi wiosna, a 22ego lato. Lato trwa do końca miesiąca, a z początkiem kolejnego miesiąca cykl zaczyna się od nowa.
Reasumując: Tydzień każda.

niedziela, 8 lipca 2012

Obrazki na forum = bbcode

bbcode - to uproszczona wersja języka html dotycząca prostego formatowania.

Link z opisem
[url=link do strony]opis jaki ma być widoczny[/url]

Obrazek
[img]link do obrazka[/img]
Link z obrazkiem
[url=link do strony][img]link do obrazka[/img][/url]
Link z obrazkiem i opisem
[url=link do strony][img]link do obrazka[/img]
opis jaki ma być widoczny[/url]

wystarczy że wstawisz odpowiedni link w tagi które są wytłuszczone i możesz wkleić to na forum bądź do wiadomości prywatniej na howrse

sobota, 7 lipca 2012

Prezentacja na howrse

Wiele osób/graczy chce mieć dobrą prezentację, dlatego jeżeli szukasz to tutaj znajdziesz to co potrzeba:)
Wiele graczy na howrse oferuje prezentacje, za które jednak żądają jakiejś opłaty lub rzeczy z czarnego rynku, tutaj uzyskać możesz ją całkowicie za darmo.*
Jeżeli potrzebujesz prostej prezentacji która będzie spełniała wymogi i będzie możliwa do zrealizowania, to powinna spełniać będzie Twoje oczekiwania;) wystarczy że napiszesz.

*prezentacja w zamian zawierać będzie link zwrotny do howrse - Porady i autora

piątek, 6 lipca 2012

Dzikie Konie

Dzikie konie są niezwykle rzadkie i muszą być oswajane już od urodzenia zanim będzie je można właściwie wytrenować.Może to być długi i trudny proces, ale kiedy już Ci się uda, wynagradzają Cię mnóstwem diamentów aż do wieku 80 lat!
Jeżeli oswoisz rasę dzikiego konia jako jeden z najszybszych graczy, Twój koń będzie miał wysoki potencjał genetyczny i szansę aby pojawić się w rankingu.
A oto kilka dzikich koni występujących na howrse:


 

czwartek, 5 lipca 2012

Co to jest przyrostek?

Przyrostek to inaczej nazwisko konia. Taki przyrostek możesz nadać 6 koniom gdy osiągniesz 30 dni stażu.
Kolejne przyrostki możesz zarezerwować po kolejnych 30 dniach.
Przyrostek można nazwać też reklamą do Twojego profilu.
Dzięki niemu zdobędziesz niewielką popularność kiedy Twój koń zostanie sprzedany innemu graczowi. Gdy sprzedajesz swojego konia nie usuwaj przyrostka przy sprzedaży.
U kupionego przez Ciebie konia z przyrostkiem innego gracza nie da się usunąć i wstawić Swój przyrostek.

środa, 4 lipca 2012

Ranking howrse

Ranking howrse jest w pewnym sensie rywalizacją pomiędzy graczami, jednak żeby być wysoko w rankingu, trzeba się troszkę namęczyć (zależy od typu rankingu), jednak na samym początku wyjaśnienie pewne, bo nie każdy pewnie wie co oznaczają te małe cyferki w rankingu obok miejsca.
Cyferki te oznaczają o ile miejsc przeskoczyliśmy "+" oznacza w górę rankingu, a "-" oznacza w dół rankingu.

W zależności od typu rankingu czy to jako hodowcy czy jako ośrodka.
Najłatwiej jest zdobyć ranking ośrodka jeździeckiego, (może dlatego że ja tym się trudnię), prestiż popularności ;)
W jaki sposób?
Trzeba być po prostu aktywnym na forum;)

Diamenty wymiana

Diamenty jak posiadamy już odpowiednią ilość można wymienić je, najlepiej na towarzysza dla konia czyli: Gryfa - daje nam umiejętności oraz equss, więc jest najbardziej opłacalna inwestycja, później zaraz za nim jest Feniks, reszty innych towarzyszy nie opłaca się zbytnio wymieniać za diamenty. Pamiętaj jednak że NIE opłaca się wymieniać kuponu na diamenty. Także jak już na koncie pojawiają się diamenty z dokonania lub jakiejś promocji czy też dostaliśmy od Topaza to warto jednak je zbierać, by móc w późniejszym czasie wymienić je na coś co nam przyniesie największą korzyść.
Diamenty można wymienić na punkty dorastania jednak to też NIE jest opłacalne.

wtorek, 3 lipca 2012

Zaproszenie = zarobek

Dodatkowe Equus oraz diament można zarobić za zaproszenie znajomej/nieznajomej osoby
Będąc zalogowanym w grze wchodzimy na społeczność/zaproś graczy na stronie mamy możliwość skopiowania linku referencyjnego lub wysłanie zaproszenia na mail z naszą nazwą, link kopiujemy i można wkleić na opis do komunikatora np: gg, aqq, skype, lub dać na jakieś forum w podpis, osoby które klikną w Twój link referencyjny i zarejestrują się to zyskać możesz bonus. Także warto zaprosić znajomą osobę.

poniedziałek, 2 lipca 2012

Plony = zarobek

Plony które uzyskujesz z uprawy w ośrodku jeździeckim, możesz przerobić na mieszanki dla Twojego ośrodka, pamiętaj jednak że nie musisz mieć tych mieszanek, wystarczy odpowiednia ilość, to znaczy taka która jest równa ilości boksów w twoim ośrodku, bo mało kto z nich korzysta, jedynie na początku pomoże to w podniesieniu tylko prestiżu ośrodka.
Plony najlepiej jest sprzedać bezpośrednio, wtedy zarobek jest o wiele większy.
Najlepszą inwestycją w uprawach są rzepy oraz len.
Rzepy opłaca się sprzedać niż dawać do mieszanki.
Len przyniesie 2wie korzyści, ponieważ len sprzedamy, a pozostanie ściółka z lnu, która wpłynie na podniesienie prestiżu ośrodka.

Porada jest autorska, kopiowanie i publikowanie bez wcześniejszego zezwolenia zabronione.

niedziela, 1 lipca 2012

Nawóz = zarobek

Twój ośrodek jeździecki ma mało Equus? Od dziś pozostanie to już mitem :)
Są na to odpowiednie porady:
Codziennie logując się na swoje konto w ośrodku jeździeckim kupuj łajno i przerabiaj je na nawóz, (można kupić max.1000jednostek łajna na 24h z tego wyprodukujesz 40 opakowań nawozu, który sprzedaż za 7600eq.)
Reasumując: kupujesz (50jednostek x20) 1000łajna inwestycja wyniesie cię 6000eq. przerabiasz to na nawóz i sprzedajesz za 7600eq. = czysty zysk 1600eq. na dobę.

Pamiętaj że naturalny nawóz skraca uprawę o 3dni. Także wpierw sprawdzaj swoje uprawy czy nie trzeba przeznaczyć pewnej ilości nawozu właśnie tam.
Pamiętaj jednak że zawsze wyjdziesz na tym na plus
przekonasz się o tym w następnej poradzie :)

Porada jest autorska, kopiowanie i publikowanie bez wcześniejszego zezwolenia zabronione.

Obserwatorzy