wtorek, 26 czerwca 2012

Jak nie zostać oszukanym

Ważna informacja dla młodych osób i graczy.

Pamiętaj że admin, administracja, moderator, współpracownik, nikt z tych osób nigdy NIE będzie Ciebie prosić o hasło do konta.

Nikomu nie podawaj hasła, a zwłaszcza osobie która podaje się za pracownika, współpracownika, moderatora czy nawet admina.

W przypadku współdzielenia konta, wpisując kogoś na zastępce czy dodatkowego opiekuna do twojego konta, wpisuj tylko gracza do którego masz zaufanie, najlepiej jakby był to ktoś z rodziny, kuzyn/ka, siostra, brat, ktoś z realnego życia; koleżanka, kolega.

Inne zagrywki i wyłudzenia podczas wymian/dawania prezentów, też istnieją dlatego na to jest tylko jedna opcja, aby się przed tym obronić.
Jeśli zostałaś/eś oszukana/y przez jakiegoś gracza, to napisz to nam, by przestrzec innych graczy przed nieuczciwymi zagrywkami złych graczy.

4 komentarze:

  1. oszukała mnie gabka0013 dn.20.08.12r. zabrała mi konto Amanda200 wraz z konikami i teraz podaje się za mnie Uważajcie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oszukala mnie klaudia 76. Oferowala wymiane i nie wywiazala sie z umowy. Oprocz tego zostalam przez nia zablokowana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oszukała mnie wikcia153 i oferowała mi klacz jednorożca za jednego z moich koni. Zablokowała mnie i nie dotrzymała słowa

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy