środa, 25 lipca 2012

Howrse Cup - Zarejestruj się

Zagraj na Howrse Cup
Zarejestruj się w Howrse Cup - kliknij tutaj

To idealna okazja, aby poczuć ducha sportowej rywalizacji i świętować rozpoczęcie Olimpiady!

Możliwości oferowane przez Howrse Cup:
Wyzwania
Rzuć wyzwanie pozostałym graczom, by zdobyć diamenty lub ukraść ich skarb. W wyzwaniach im więcej wygrasz, tym wyższe miejsce w rankingu. Pamiętaj, by liczyć się z konsekwencjami wyzwania kogoś silniejszego od ciebie!

W wyzwaniu każdy gracz musi zarejstrować po 2 konie w zawodach każdego rodzaju Możesz prosić innych graczy o wsparcie, gdy ktoś rzuca Ci wyzwanie Gracz z najlepszymi wynikami wygrywa wyzwanie oraz diamenty ze stawki. Możesz wybrać ilość energii, jaką zużyje Twój koń w trakcie wyzwania (im więcej energii użyje, tym większe będą jego osiągi)

Skarby
Skarby są rzadkimi przedmiotami, które możesz wygrać w Grand Prix. Zapewniają ci nadzwyczajną przewagę. Uważaj jednak, mogą zostać skradzione, jeśli przegrasz zbyt wiele wyzwań!

Skarby zapewniają znaczącą przewagę w grze
Skarb bogactwa: Generuje 10 000 Equus dziennie
Skarb zawodów: Daje +15 premii do ujeżdżenia, wytrzymałości oraz prędkości na czas trwania zawodów
Skarb sprzedaży: Podwaja możliwości zakupu koni
Skarb oźrebienia: Zmniejsza koszt reprodukcji o 10%
Skarb nocy: Zmniejsza ilość snu wymaganego przez konie gracza o 1 godzinę
Skarb mistrzostw: Sprawia, iż drużyna gracza posiadającego ten skarb dostaje się automatycznie do Mistrzostw Świata
Możesz ukraść skarb innego gracza, jeśli jego drużyna wygra trzy wyzwania z rzędu przy pomocy boskich koni (zakładając, że któryś z jej członków nie zostanie w międzyczasie pokonany przez innego gracza)
Tylko gracze posiadający skarb mogą czerpać z niego korzyści, skarbów nie można łączyć

Drużyna
Dołączenie do drużyny jest kluczowe dla uczestnictwa w mistrzostwach i wygrania Howrse Cup. Wybieraj członków swojej drużyny rozważnie, bo to z nimi będziesz starał się zajść jak najdalej. Im więcej diamentów twoja drużyna posiada, tym silniejszy jesteś!

Każda drużyna może posiadać do 15 członków
Możesz sprawdzić, który z członków Twojej drużyny jest zalogowany w danym momencie
Drużynę możesz opuścić w dowolnym momencie i dołączyć do innej.
Każda drużyna ma swoje forum
Liczba diamentów w drużynie jest sumą wszystkich diamentów posiadanych przez poszczególnych członków drużyny.

Mistrzostwa
Aby wziąć udział w mistrzostwach i walczyć o wygranie Howrse Cup, twoja drużyna musi znaleźć się wśród najlepszych. Drużyna posiadająca Skarb Mistrzostw automatycznie zostaje zakwalifikowana, pozostałe zakwalifikowane drużyny to te posiadające najwięcej diamentów!

25 drużyn zakwalifikuje się do mistrzostw świata:
Priorytet mają drużyny posiadające skarb pucharu
Pozostałe wypełniają drużyny posiadające najwięcej diamentów.
W mistrzostwach każda drużyna spotyka 24 inne zakwalifikowane drużyny dwukrotnie w ciągu meczu.
Mecze są rozgrywane tak jak wyzwania, poprzez pięć pojedynków między czterema zawodnikami (po dwóch na drużynę)
Danego konia można zarejestrować do meczu co pięć dni
Drużyna znajdująca się na pierwszym miejscu w momencie, gdy skończą się mistrzostwa, zostaje zwycięzcą!

Upominki
Odkryj upominki, które możesz wygrać, zależnie od miejsca zajętego przez twoją drużynę w rankingu mistrzostw.

Gracz z drużyny, która wygra Howrse Cup , otrzyma 100 kuponów oraz nowego, ekskluzywnego boskiego konia, którego będzie mógł przypisać do wybranej przez siebie wersji Howrse.
Gracze, którzy wzięli udział w mistrzostwach, otrzymają 10 kuponów i 1 falabellę Oczywiście wszyscy uczestnicy będą mogli pochwalić się swoim udziałem w Howrse Cup na swoim profilu z wersji klasycznej!

Co odróżnia Howrse Cup od wersji klasycznej?
Gospodarstwo hodowlane
Konie starzeją się o 4 miesiące co 4 miesiące
Przejażdżki nie istnieją
Trening zawsze trwa 3 godziny
Uczestnictwo w Grand Prix jest darmowe
Udział w Grand Prix zużywa 85% energii.
Nie ma zawodów dla początkujących i boskich koni
W zawodach możesz wygrać diamenty.
Musisz przeczekać następującą liczbę miesięcy: 12 między pokryciami dla tego samego konia
Potencjał genetyczny źrebaka wzrasta tylko jeśli jego matka została pokryta ponad 24 godziny po swoich narodzinach.
Oźrebienie kosztuje, a cena rośnie z każdym kolejnym
Konie można położyć spać za pomocą jednego kliknięcia działającego jak odpowiednik umieszczenia ich na łące przy 15°C
Po tym jak położysz konia spać, obudzi się sam i automatycznie zestarzeje 6 godzin później
Koszt energii oraz mieszanek kalorycznych jest odjemowany od twoich zapasów w momencie użycia.
Konie już nie wytwarzają łajna
Niektóre dane są teraz osobiste (genetyka, umiejętności...) lub widoczne tylko dla członków tej samej drużyny.
Napojenie Twojego konia dodaje mu 8% energii
Nie możesz już karmić koni rzepami, ani ich głaskać
Nie możesz już karmić źrebaka mlekiem
Konie powyżej 25ego roku życia nie tracą umiejętności
Konie zaczynają tracić zdrowie w wieku 30
Kiedy głaszczesz konia w Schronisku, zarabiasz tylko Equus.


Jednorożce
Szansa reprodukcji Jednorożców wynosi 40%
Jednorożce zwiększają liczbę diamentów, jakie można wygrać w zawodach, proporcjonalnie do ich umiejętności.
Jednorożce zapewniają premię koniom, które biorą udział w tych samych zawodach, co one (premia dochodząca do 4% umiejętności jednorożca, przydzielana wszystkim koniom niejednorożcom do każdej umiejętności). Jednorożec posiadający 1.000 punktów umiejętności zapewni 40 punktów premii do każdej umiejętności każdego wystawionego konia.
Za każdym razem gdy biorą udział w wyzwaniu, jednorożce tracą 10% swoich umiejętności.

Sprzedaże
Sprzedaże są dostępne dla graczy posiadających co najmniej 10 koni Potrzebujesz Konta Jednorożca, by sprzedawać konie za kupony Każdy gracz może wykonać 1 transakcję tygodniowo. Gracze mogą wykonać 5 za pomocą Konta Jednorożca

Premia
Konto Pegaza zostało zastąpione przez Konto Jednorożca posiadające o wiele więcej zalet
Nie możesz kupić więcej niż 100 kuponów w ciągu 7 dni, w ten sposób balans rozgrywki zostanie zachowany.
Wiele przedmiotów jest już niedostępnych (Woda Młodości, Strzała Artemisa, Róg Obfitości, Zestaw Harmonii, Kamień Filozoficzny, Zwój Plutona, Lira Apolla, Fortuna Krezusa, Źrebie Gai, Klucz Biznesowy, Róg Zasobności, Strach na wróble) Wiele przedmiotów jest teraz tańszych (Zestaw Nyks, Zestaw Hery, Zestaw Posejdona, Zestaw Chmurek)
Chmurka odmładza konia o 8 miesięcy
Konie, które umierają po 35 roku życia, zapewniają 1 kupon (do limitu 1 kuponu dziennie)
Nie możesz kupić kuponów za pomocą Equus
W sklepie nie możesz kupić premii dla koni
Diamentów nie można użyć zamiast kuponów.


Ośrodek jeździecki
Możesz posiadać 8 łąk pod uprawę zbóż jednocześnie
Niektóre informacje są teraz prywatne (zakwaterowane konie, zapas Equus itd.)
Kowal i rymarz nie dostarczają już ekwipunku do ośrodka jeździeckiego.
Stworzenie ośrodka jeździeckiego nie jest zależne od stażu.
Mała szklarnia jest teraz dostępna po stałej cenie 10.000 Equus i jest niedostępna na rynku specjalnym.
Plony starczą na okres o 1 dzień krótszy niż w klasycznej wersji: marchew, pszenica, jęczmień, owie, rzepa oraz nasiona lnu.
Ośrodek jeździecki nie może pomieścić więcej niż 100 boksów
Nie ma dziennego limitu zakupu boksów zależnego od stażu
Na specjalnym rynku duże łąki, boksy i prysznice są sprzedawane za 1 kupon za 3 sztuki

Gracz
Brak wytycznych
Nie można wymieniać przedmiotów
Katalog gospodarstw hodowlanych jest niedostępny
Rankingi są aktualizowane co 5 minut
Nie ma spersonalizowanych UFO na profilu gracza
Urodziny już nie są widoczne
Dołącz do gry Zarejestruj się w Howrse Cup - kliknij tutaj nie potrzeba/bez beta kod.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obserwatorzy